CONCURS DE LOGOTIP I LEMA

Enviada per admin el 07/Nov/2012 - 16:17

L' IE Lloret de Mar ha convocat un concurs per triar el logotip i el lema de l'institutescola obert a tota la comunitat educativa. El termini per presentar propostes és del 5 al 27 de novembre i el guanyador es farà públic el 20 de desembre. Les heu de dipositar a les dues caixes que s'han habilitat a la consergeria de primària i de secundària. Cliqueu dins la noticia si voleu llegir les bases del concurs i animeu-vos a participar!!!

1. Pot participar qualsevol membre de la comunitat educativa del centre.
2. Cada participant només podrà presentar un logotip.
4. Condicions del logotip
• Mides recomanades: 1 foli blanc DINA-4  • Color: lliure  • Tècnica : lliure
• Contingut: una imatge o dibuix original que sigui fàcilment reconeixible i       identificable per l’alumnat i que representi tot el centre.
• El logotip ha de ser original i no pot contenir imatges o fragments provinents             de tercers.
• El logotip pot incorporar un lema relacionat amb el centre, l’ensenyament o la cultura en general en qualsevol idioma. En cas de no ser en català o castellà cal adjuntar la traducció literal. El lema ha de ser original.
• Es pot presentar un lema sense logotip i un logotip sense lema i el jurat, un cop finalitzat el concurs, resoldre la combinació de dues propostes de diferent autor.
5. Les propostes de logotip s’hauran de deixar a les bústies situades a tal efecte a les dues consergeries del centre, dins un sobre, amb la referència “Concurs logotip Institut Escola de Lloret de Mar”.  S’ha d’entregar sota pseudònim, i en un sobre tancat, indicar el nom i cognoms de l’autor/autora i el curs al qual pertany l’alumne.
6. Selecció del logotip guanyador
• En una primera fase, el Tribunal, que estarà confeccionat pel director del centre, un representat de l’equip directiu de la secció Infantil-Primària, un representant de l’equip directiu de la secció Secundària, un representant de pares de la secció Infantil-Primària, un representant de pares del sector Secundària, un  representant mestres secció Infantil-Primària, un  representant professors sector Secundària i dos representants dels alumnes: un de Primària i un de Secundària; escollirà els 7 logotips finalistes.
• En una segona fase, aquests 7 finalistes restaran exposats a l’entrada principal del centre durant una setmana per tal que qualsevol membre de la comunitat educativa de l’Institut Escola pugui votar el que més li agradi. El guanyador serà aquell que rebi més vots. En cas d’empat, el tribunal decidirà qui és el guanyador en base al punt 4 d’aquestes bases. El veredicte final es farà públic al llarg de la festa de Nadal que es realitzarà al centre.
• L’autor/a del logotip guanyador cedirà tots els drets d’ús i de propietat a l’Institut Escola de Lloret de Mar
8. Dates
• Entrega de logotips: del 5 de novembre al 27 de novembre de 2012
• Els finalistes estaran exposats per ser votats del 29 de novembre al 5 de desembre.
• El guanyador es farà públic el 20 de desembre.
9. Si en qualsevol moment es descobreix algun problema amb el logotip o amb l’incompliment d’aquestes bases, aquest logotip es retirarà immediatament del concurs. La còpia, el plagi i la reproducció total o parcial d’una imatge, logotip o qualsevol altre propietat privada registrada queda totalment prohibida. L’autor de la proposta es farà responsable de les possibles conseqüències que es puguin derivar.
10. El concurs podrà declarar-se desert.
11. Els responsables d’aquest concurs es reserven  el dret de modificar aquestes bases sense previ avís.

Nomé els usuaris validats poden enviar comentaris. Enregistra [1] o Validat [2].

1. http://www.institutescolalloretdemar.cat/index.php/users/register/
  2. http://www.institutescolalloretdemar.cat/index.php?module=users&func=loginscreen&returnpage=index.php%252Fnews%252F2012%252F11%252F7%252Fconcurs-de-logotip-i-lema%252F