Els alumnes de 3r d'ESO aprenen jugant

Enviat per admin el Dissabte, 22 de Març de 2014 a les 14:46

Aquest dimecres els alumnes de 3r d'ESO van participar en una prova pilot del joc "Amal Tikva. Un dia a Jerusalem". Aquest joc de rol, dissenyat per un grup de professors de l'organització Nexes Interculturals de Joves per Europa,  permet experimentar durant la partida com és la vida a Jerusalem i aprendre quins són els principals actors del conflicte palestí-israelià. A les properes sessions d'Educació per la Ciutadania s'aprofundirà en l'explicació de les causes d'aquest conflicte i el seu desenvolupament a partir de les impressions i les conclusions que els alumnes han extret de la partida. El proper mes de maig tindrà lloc la presentació oficial d'aquest joc de rol educatiu que els nostres alumnes han estat els primers de poder provar. Clicant sobre la fotografia podreu veure totes les fotografies de la partida i comprovar que van ser dues hores de joc molt intenses i profitoses.