La festa de Halloween a l'Institut-Escola

Enviat per admin el Dimecres, 30 de Octubre de 2013 a les 18:57

Avui hem celebrat  la Festa de Halloween i la castanyera fent diverses activitats compartides entre els alumnes de l'escola i de l'institut.

D'una banda, els alumnes de 3r i 4t de secundària han ideat i organitzat una gimkana per als nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è de primària.

D'altra banda, els alumnes de 1r i 2n de secundària han ajudat als nois de P5 i 1r i 2n de primària a decorar les seves aules amb ratpenats fets reciclant oueres de cartró i fulles de plataner. També s'han fet enganxines de diverses formes per disfressar-se. Els alumnes grans han guiat als petits i entre tots hem aconseguit decorar les aules i conèixer-nos una mica més.

També alguns alumnes de secundària han anat a explicar a P3 i P4 un conte de temàtica castanyera inventat per ells.

A l'hora del pati hem pogut menjar castanyes gràcies a la gentilesa de l'AMPA.

Si voleu veure fotos de l'activitat mireu l'apartat de fotografies i vídeos i veureu que bé que ens ho hem passat!