TALLER D'ESTUDI ASSISTIT amb els EXALUMNES que ara cursen BATXILLERAT

Enviat per admin el Dimecres, 17 de Abril de 2013 a les 15:51

Aquest mes d'abril, a la secció de secundària, hem iniciat els tallers d'estudi assistit per alumnes de 1r i 2n d'ESO, que són classes de reforç fora de l'horari lectiu, dirigides pels exalumnes de l'Institut Escola que ara estan cursant el batxillerat.

Aquesta iniciativa parteix de la filosofia del Banc del Temps. Alguns professors i professores de secundària donen classes de repàs als alumnes de batxillerat de manera gratuïta. Aquests alumnes han de retornar les hores de reforç rebudes amb les mateixes hores de repàs cap als alumnes de 1r i 2n d'ESO.

Els alumnes de batxillerat poden sol·licitar reforç en aquelles matèries que els docents del centre poden oferir, ja sigui de matemàtiques, llatí, ... A canvi d'aquestes hores, els alumnes es posen a disposició del centre els dilluns a la tarda, on certs alumnes seleccionats per part dels tutors i tutores de 1r i 2n d'ESO, reben l'ajuda i guiatge per realitzar els deures o resoldre dubtes. Les classes es duen a terme sota la supervisió dels professionals del centre.

L'acollida d'aquesta iniciativa està sent molt benvinguda per tota la comunitat educativa : famílies, alumnes, docents i exalumnes.