Visita als CF de l'Institut Bisbe Sivilla.

Enviat per admin el Dimecres, 07 de Maig de 2014 a les 18:32

El passat dijous dia 24 d'abril els alumnes de 3r i 4t d'ESO del nostre institut vam visitar l'Institut Bisbe Sivilla de Calella.

L'activitat consistia en fer un tastet de tres dels cicles formatius de grau mitjà que s'hi fan: Cuina i gastronomia, Serveis a restauració i Rebosteria i confiteria. Després de la benvinguda per part dels responsables dels cicles i de vestir-se amb els corresponents barrets i davantals, van poder posar en pràctica algunes de les feines que fan els alumnes dels cicles formatius. Van aprendre a parar una taula, a preparar i servir cafès i còctels, a moure's i treballar per la cuina fent unes pizzes i a fer galetes molt ben decorades.

La visita acabava amb un dinar al Rebost del Bisbe, el restaurant de l'Escola d'hoteleria, en el qual van poder degustar alguns dels plats que ells mateixos havien cuinat.

Les activitats van ser dirigides per alumnes dels mateixos cicles formatius que també van ser els que ens van servir el dinar del restaurant que ells porten de manera molt professional.

La sortida va agradar molt als nostres alumnes, que es van poder fer una idea del que és la part pràctica d'aquests cicles formatius.