Xerrada d'una activista a 4t d'ESO

Enviat per admin el Dijous, 26 de Novembre de 2015 a les 19:29

Aquest dimarts Emma Torres, membre de la PAH (Plataforma d'Afectats per les Hipoteques), va fer una xerrada als alumnes de 4t d'ESO. Des d'Educació Civicoètica tot el primer trimestre han estat treballant la política en totes les seves expressions i les darreres setmanes en concret els moviments socials sorgits els últims anys. Amb aquesta xerrada han tingut l'oportunitat de poder parlar amb una activista i que els hi expliqués, a més de quines són les reivindicacions d'aquesta plataforma, les seves experiències durant el 15-M i en les lluites socials.