PROJECTES A L'INSTITUT ESCOLA. El Projecte Rossinyol

Enviat per admin el Divendres, 02 de Desembre de 2016 a les 21:06

Un any més, i ja en portem dos, hem engegat amb èxit el Projecte Rossinyol, amb la participació conjunta de la Universitat de Girona, l’Ajuntament de Lloret de Mar i l’Institut Escola Lloret de Mar i altres centres escolars de la vila.

Estudiants universitaris que en el seu moment van viure un procès d’acollida al nou país on s’instal·laven acompanyaran periòdicament a alumnes nostres que estan en situació similiar per tal que coneguin diferents espais de la ciutat, llocs d’oci i de diversió, àmbits de producció cultural, etc. Tot plegat es fa amb la pretensió d’accelerar el  seu procés d’integració a la realitat cultural catalana i promoure l'alumnat cap a estudis superiors.