Projecte europeu dels alumnes de Films&Games de 1r i 2n d'ESO

Enviat per admin el Diumenge, 05 de Juny de 2016 a les 21:07

Els alumnes de l'optativa de F&G1 i F&G2 participem en un projecte on ens comuniquem i expliquem coses de Lloret a nois i noies de 12 a 15 anys de Polònia i Turquia. Hi ha una plataforma que utilitzem que e diu Etwinning on parlem anglès i és allà on ens envien fotos i treballs per explicar les seves històries, monuments i llocs d'interés de cada poble.

Els primers dies vam fer un Voki per presentar-nos, després en grups de tres vam agafar un lloc històric de Lloret i el vam explicar fent unes gravacions, també hem fet uns còmics utilitzant el web "storybirds" i en aquests moments estem fent un treball en grups internacionals donant informació sobre un tema relacionat amb el nostre poble. Per acabar el projecte farem una videoconferència en anglès amb els alumnes dels altres països en tenim moltes ganes i ens agradaria en un futur anar a visitar-los!!.

En aquest enllaç podeu veure totes les activitats i vídeos que hem fet: