Les 7 caixes a l'IE

Enviat per admin el Dijous, 21 de Desembre de 2017 a les 14:03

Ahir al matí els alumnes de 4t d'ESO i del Projecte Edèn, van poder assistir a la xerrada de Dory Sontheimer autora del llibre Les 7 caixes, que els va explicar en primera persona com va poder reconstruir la història de la seva família que va patir l'Holocaust durant la Segona Guerra Mundial. La xerrada es va oferir dins el programa "Testimonis a l'aula"  del Departament d'Ensenyament. Els alumnes de 4t havien treballat aquest llibre com a inici del projecte de Memòria Històrica que desenvolupen aquest curs i que han iniciat buscant la seva història familiar tal i com va fer l'autora de Les 7 caixes.