Aprenem a programar ordinadors

Enviat per admin el Dimecres, 05 de Febrer de 2014 a les 13:10

La tarda del 27 de gener, una quinzena d'alumnes de 1r d'ESO del nostre institut escola i de l'institut Coll i Rodés van participar d'un taller de dues hores per aprendre el llenguatge de programació Scratch. Els alumnes van gaudir tot aprenent les instruccions amb què funcionen els ordinadors.

Si voleu tenir més informació cliqueu a Notícia completa.

Scracth és un mode de programació dissenyat pel MIT (Massachusets Institute of Technology) per ser utilitzat per vailets a partir de 7 anys aproximadament. És un mètode senzill per iniciar-se en la informàtica. En pocs minuts, ells seran capaços de construir petits programes que mouen els seus dibuixos per la pantalla, fan sons musicals o poden parlar amb la seva pròpia veu mentre posen en pràctica de forma intuïtiva conceptes de programació tot pensant sota criteris lògics, analitzant problemes i trobant-hi solucions noves. Podeu trobar més informació del potencial d’aquesta eina pedagògica als webs scratch.mit.edu i scratchcatala.com.