Xerrada sobre els refugiats

Enviat per admin el Dimecres, 17 de Febrer de 2016 a les 12:28

Per complementar les activitats del Dia de la Pau d'aquest any, Leo Saizar, fotoperiodista argentí pare d'una alumna de 6è, va oferir una xerrada als alumnes de 3r i 4t d'ESO sobre la seva experiència als camps de refugiats de la frontera d'Eslovènia. Aquesta setmana repetirà la xerrada pels alumnes de 6è que també veuran el curtmetratge elaborat pel reporter amb filmacions dels camps. L'Institut Escola vol agrair a Leo Saizar la seva predisposició per compartir el seu testimoni amb els alumnes i la cessió de 40 fotografies que podeu veure exposades aquests dies a l'entrada principal de l'institut.