Castanyada i Halloween

Enviat per admin el Dissabte, 04 de Novembre de 2017 a les 19:15

Dimarts es va celebrar la castanyada i halloween a l'IE. Durant el matí els alumnes de primària van poder gaudir d'actuacions preparades pels alumnes de 1r cicle de l'ESO i d'una gincama amb túnel del terror que dinamitzaven els alumnes de 2n cicle de l'ESO. A l'hora del pati l'AMPA va organitzat una castanyada pels alumnes de secundària que després van poder veure una obra de teatre en anglès a la sala polivalent. La jornada va estar organitzada pel departament de llengües estrangeres i la comissió de festes de primària. Podeu veure més imatges clicant sobre les fotografies.