Sortida a Barcino i al MNAC

Enviat per admin el Dissabte, 25 de Març de 2017 a les 15:00

El passat  divendres 17 de març els alumnes de 4rt d’ESO de llatí i d’història de l’art de l’Institut Escola Lloret de Mar vam anar d’excursió a Barcelona a visitar el Museu d’història de la ciutat situat a la plaça del Rei. Museu, que conserva, documenta, divulga i exposa el patrimoni històric i la història de Barcelona des dels orígens fins al present. Els alumnes de llatí van poder veure i llegir diferents plaques commemoratives de l’antiga ciutat de Barcino. Alhora també vam visitar el temple romà d’August situat a la seu del centre excursionista de Barcelona. Vam deixar la part antiga de Barcelona per anar a Montjuic, on vam fer una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Els alumnes d’història de l’art van poder veure diverses sales dedicades a art Medieval (Romànic i Gòtic), art del Renaixement i art Modern. Vam arribar a Lloret de Mar amb moltes coses apreses i molt contents.!! Vam gaudir d’un molt bon dia a Barcelona!!