Estudiants de Ferro 2017

Enviat per admin el Dijous, 15 de Juny de 2017 a les 19:18

Els valents de 3r i 4t d'ESO han acabat la tercera i última prova de l'Estudiant de Ferro, aquesta consistia en realitzar 600m o 1200m (en funció del nivell) en aigües obertes concretament a l'entorn de Fenals. Al mateix temps avui s'ha fet entrega de les samarretes als diferents estudiants de ferro. Amb aquesta samarreta els alumnes acrediten que han finalitzat de forma satisfactòria: 11 km corrent, 17 km amb btt i 600m com a mínim nedant. No podem oblidar fer els agraïments als diferents estaments municipals i a Protecció Civil que han fet possible la realització d'aquesta prova, amb la màxima seguretat. Ja només ens queda agrair a la resta de centres implicats la seva participació, esperem que el pròxim curs vagi com a mínim igual de bé que aquest.